Jag har kramat Håkan Hellström

Nej, det är inget skämt. Det här är allvarliga saker, och absolut ingenting att skämta om.
Jag har kramat Håkan Hellström. Ja jisses.

Jag och M var på hans konsert i går (fredag). Det var helt fantastiskt. Alla i Gevaliasalen stod upp, så gott som hela tiden. Så jäkla underbart.

Framför oss satt GD's musikrecensent. Han hade väldigt roligt åt att jag och M shakade loss totalt. Men så skrev han en bra recension också. Något annat hade i och för sig varit omöjligt.

Det var ett sådant liv.
Det var ett sådant drag.
Håkan var så engerad i publiken.
Publiken var så engerad i Håkan.
Vi älskar Håkan, och Håkan älskar oss.

När han kom ut på scenen en andra gång sjöng han Kom igen Lena, och klev av scenen. Vi hade platser på 11:raden, och hade inga som helst tankar på att vi skulle komma i kontakt med Håkan. Men jodå. Inte nog med att han faktiskt sprang ut på vår sida av scenen, han sprang ju fram till oss! Kramade om oss och några andra tjejer som rusat dit, sedan ställde han sig på en stol, dansade och sjöng lite, och sprang tillbaka till scenen.

Vi hade helt klart kvällens bästa platser.



Så jävla underbart.

Kommentarer
Postat av: malin

precis.

och då är ändå underbart en underdrift!

2009-02-21 @ 18:51:01
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: malin

åh, jag börjar gråta varje gång jag läser din blogg.

så fint så fint, take me back, take me back <3

2009-02-23 @ 09:47:58
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: ElinTerese

i knooow! jag vill med. mer håkan!

2009-02-24 @ 13:47:36
URL: http://elinterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0