Knaseri, knasera

Jag har egentligen ingenting särskilt som jag vill skriva om. Jag vill bara skriva av mej lite, om ingenting alls. Bara skriva en massa skit, som ingen egentligen bryr sej om. Så det är precis vad jag tänker göra.

Det är jobbigt ibland, utan någon egentlig anledning. Allt är tungt och ingenting känns roligt. MAn vill inte vara hemma, man vill inte vara i skolan, man vill inte göra läxor och man vill absolut inte sitta och göra ingenting. JAg har haft två sådana dagar på raken nu, and I'm so sick of it. Jag är allmänt grinig, så jag tänker passa på att be om ursäkt till mina vänner och min familj: FÖRLÅT! Jag är en hemsk människa ibland, who isn't?

Slit och tråk och aldrig något annat, känns det som. Men det stämmer inte. Inte egentligen. Det finns alltid ett skratt här eller där, det är sällan helt mörkt. Men man har en tendens att glömma dessa små ljusglimtar när en hel dag har varit trist. Då ser man bara allt det som har varit dåligt. Knasigt egentligen, men så är det.
Innan dessa två tråkdagar jag haft hade jag det riktigt trevligt. Jag var med Erik i Stockholm i helgen, och det var helt sjukt mysigt. Men sådant tänker man minsann inte på när man mår pyton och tycker att hela världen suger, trots att det faktiskt är sådant man borde tänka på då. Knasigt det med.
Vad mycket knas det finns. Det är till och med knasigt i sej. Vilkt i sin tur är lite lustigt. (Hur många har insett att jag har flummat ur totalt?) Knaseri, knasera, lustigt hit och lustigt dit. Det är bara de roliga hattanra som fattas. (Nu vet inte ens jag vad jag håller på med längre...)

Nu blev det ju så att jag inte skrev om ingenting i alla fall... Jaja. Jag får väl spara det till en annan gång.

Lyssnar just nu på "You touch my heart" med Phil Collins.

And in your darkest hour, hold out your hand for me
Something will guide you, Ill be beside you
And when its rough out there, Im with you everywhere
I will be right behind you if you should fall


Someday you will find everything you look for
Someday you will find a love like mine
When you smile at her you will feel the things you could be


Eyes wide open, looking at me
What can I offer you that youve never seen
Just dont be afraid, someone is watching
You will see, you will see

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Emma, you know ;)

Helt rätt Elin, varför tycks man alltid glömma de ljusa stunderna i livet när allt är botten. Man får må piss ibland så länge man inte börjar tycka syn dom sig själv, det vet jag att du inte gör Elin. Du är bäst, älskar dig, hoppas att Erik blir svartsjuk när han läser det här! Och för all andra som inte vet, jag är straight!! låter det här ordspråket avsluta min drrryga kommentar: om du ser någon utan ett leende på läpparna del amed dig av ditt.
Puss
P.S en vecka kvar!D.S
Emma

2007-10-05 @ 20:29:25
URL: http://emmastark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0