Kongressen

Nu har Eve åkt hem. Hon åkte imorse.
Det var gelt sjukt kul att ha henne på besök! Synd att det blir så sällan... Jaja, man får göra det bästa av de stunder man får istället.

Imorrn sticker jag iväg på kongress. Jag är glad att jag inte åker som ombud, den pressen skulle jag aldrig klara av... Suck. Det kommer säkert bli skitkul, men jobbigt. Som fan. Och det kommer lite olägligt just nu. Det mesta kommer lite olägligt just nu. Men det blir nog bra. Särskilt eftersom både Erik ovh Fanny också kommer vara där.

Äsch, vilken negativ stämning det blev! Klart det kommer bli kul!!!
Är det så man ska göra? Ska man låssas att man är taggad? Blir man det då?
Usch, jag brukar säga att det hänger på attityden och att saker och ting blir vad man gör dem till, men det är inte så jäkla lätt. Jag inser det, trots att jag själv säger att det är lätt. Faktiskt. Jag tycker om pep-talk, men det är svårt att tro på den ibland. Erik försökte peppa mej idag, men det var inte det minsta trovärdigt eftersom även han är lite... Vad ska man säga... Negativt inställd för stunden. Vi får väl peppa varandra han och jag. Och imorrn träffar jag Fanny, då kommer det nog kännas roligare. Som alla som känner henne vet blir ju saker ofta lite roligare om Fanny är i närheten.

Jag försökte ringa Robin för en stund sen, men jag har ju klantat bort hans nummer... Jag fick ett sms från honom i veckan, men det var inte hans nummer. I sms:et skrev han att han skaffat Halebp, så jag antig att han fått ett nytt nummer då, så jag raderade det gamla. Men så var det ju inte. Han hade inga pengar på sin mobil utan lånade sin kompis för att skicka ett sms till mej. Så jag har pratat med Robins kompis, men inte med Robin. Jaja, Robins kompis skulle säga till honom att jag ringt. Suck igen.

Det är varmt. Jag sitter på mitt rum och svettas. Men jag borde packa.

Nu lyssnar jag på "From Yesterday".
He's a stranger to some
And a vision to none
He can never get enough,
Get enough of the world


For a fortune he'd quit
But it's hard to admit
How it ends and begins
On his face is a map of the world
(A map of the world)
On his face is a map of the world
(A map of the world)
From yesterday, it's coming!
From yesterday, the fear!
From yesterday, it calls him
But he doesn't want to read the message here

Nej, nu måste jag packa. Skriver väl igen när jag kommer tillbaka från kongressen.
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0