Äntligen måndag

Helgen var underbar.

U N D E R B A R

Läger på Enandergårde med de bästaste konfirmanderna ever. Så det så. Och ledarna är inte dumma de heller ;)

Självbild, vänskap, kärlek och sex stod på schemat. Många frågor och diskussioner.

Utöver det: Monitos, lekar, myror, dunkande vattenpumpar, forsande element, chips, premiärdopp, film, kramar, kullerbyttor, flygturer, karuseller, kubb, grillning, paneldebatt, spex, skratt och massa annat. Skratt borde egentligen stå med mellan vrtannat ord. För oj vad jag skrattade.

Om en månad är det läger igen. Längtar.

Längtar gör jag även efter Gustav. Han sitter på planet just nu, om en och en halv timme ska det landa på Landvetter. Då ska jag stå där.

Äntligen måndag.


Kommentarer
Postat av: malin

JAG SAAAKNAR DIIIG!

2010-06-30 @ 07:37:05
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0