Children of men

Jag såg en helt fruktansvärd film igår. Children of men. Den var så hemsk, så otäck, så äckligt verklig. Jag grät genom minst halva filmen. Jag var så arg. Och rädd. Nej usch va hemsk den filmen var. Något sådant vill jag aldrig uppleva.

Nej, jag tänker faktiskt inte berätta vad den handlar om. Jag vill inte gå igenom det i mitt huvud en gång till. Om du absolut måste veta så får du se den själv, men kom inte och säg att jag inte varnade dej!

Nu har Erik åkt till Örebro igen. Bajsörebro. Nej, förlåt, det är inget fel på Örebro, det är en trevlig stad. Men jag föredrar att ha Erik en aning närmare än så... Suck. Träffar honom igen om två vecor. Jag får se till att hålla mej sysslesatt. Jag får försöka komma vad jag gjorde på kvällarna innan jag träffade Erik.. hmm.. Jag kanske får tid till att se på TV. Det var längesen. Coolt.

Jag har läst latin i två veckor nu. Helt sjukt kul.

Nej, det fungerade inte att byta ämne. Jag tänker fortfarande på Erik.

Nu lyssnar jag på "Runaway"

I'm too young to be
Taken seriously
But I'm too old to believe
All this hypocrisy
And I wonder
How long it'll take them to see my bed is made
And I wonder
If I was a mistake


I might have nowhere left to go
But I know that I cannot go home
These words are strapped inside my head
Tell me to run before I'm dead
Chase the rainbows in my mind
And I will try to stay alive
Maybe the world will know one day
Why won't you help me run away

Nu ska jag äta glass. Mycket glass, så det så.
See ya

Kommentarer
Postat av: Molekylen

Detfinns nog bara en sak att göra i sådana kuriga lägen och det är följande Ät glass ^^
föresten så ska jag försöka ta mej till gävle någon dag men jag vet itne när

2007-09-11 @ 16:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0