Gott nytt år

Japp. 2008 har tagit slut. Det är nya tider på gång, 2009 för att vara exakt. Jag har inte gett några nyårsöften. Det känns mycket bra.

Nu tänker jag vara mer fjortis än jag normalt är. Jag känner att jag behöver det.

Såhär ligger det till:
För ett par veckor sedan köpte jag en helt sjukt snygg klänning. Men, det fanns ett problem med denna klänning märkte jag när jag kom hem och provade den utan BH: mina bröst var för små för att bära upp den stora urringningen!! Panik. Hur som helst så har jag sett en massa saker man kan sätta på brösten för att de ska bli lite större och så utan att man har BH, så jag släppte paniken och tänkte: det orndar sig. Men oj, så jag bedrog mig.
Jag har letat och letat, men ingenstans har jag hittat något som kan hjäpa mig med mitt problem.

Igår var det dags att använda klänningen. Det var byårsfest, och jag ville verkligen ha klänningen på mig. Jag gjorde ett sista försök i mitt sökande efter hjälp, men inget fanns att finna. Jag beslöt mig för att helt enkelt försöka sy upp urringningen lite, men misslyckades även med det. Allt såg hopplöst ut och jag blev otroligt frustrerad.

Men - då kom min riddare utan blank rustning och räddade mig. Han hade dubbelhäftande tejp! En tejpbit på vardera bröst och sen var det ju fixat! Jag flashade mig ingenting under hela kvällen. Det ni.

Jag lyssnar på Markuc Krunegård. Mest p grund av att jag kan, för jag har Spotify!

Gott nytt år ^^

Kommentarer
Postat av: malin

tejp är en riktigt bra uppfinning, helt klart underskattad!

gott nytt år på dig! ^^

2009-01-01 @ 22:56:49
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: Emilia

VB, jag säger samma sak till dig som till Malin. DU MÅSTE UPPDATERA OFTARE! >_<

2009-01-18 @ 21:03:14
URL: http://emiliakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0