T-centralen

Där är jag nu. Jag och Lisette har betalat för denna dator i en timme. Minsann.

Idag har vi rumlat runt med våra små konfirmander i Stockholm... Det var en upplevelse. Fast värst var det igårkväll, på vandrarhemmet. Ja jisses, säger jag bara... Ett gäng engelsktalande killar stod i vår korridor festade loss. Ordentligt. Och de tyckte att våra 14-åriga konfirmander skulle vara med... Men jag tror jag skrämde bort dem. En av konfirmanderna bad mig förklara för killarna varför vi var i Stockholm, så jag sa"We're from church! We're here to find Jesus!" Jag är inte säker på att han trodde mig, men men. Det är ju faktiskt nästan sant.

Nu sitter vi alltså på t-centralen och väntar på att vårt tåg ska gå. Det är en och en halv timme kvar till dess, ungefär. Lite mer, om man ska vara exakt.

Jag känner mig väldigt trött och flummig. Det förklarar kanske detta osammanhängade inlägg?

M! Vi har köpt en Plupp-bok till Sara!! :D Hur kul är inte det? ^^

Nej. Nu vet jag inte vad jag ska skriva. Haha, jag känner mig som Em^^ Här du det, Em? Hoppas du tar åt dig ;)

Japp. Nepp. Vi säger väl så.

Åh, jag hoppas jag kan sova på tåget.

Kommentarer
Postat av: malin

du skulle lånat min outfit som nunna ^^

haha (: åh, jag tror sara blir glad!

och klänningen var SKITSNYGG med stora bokstäver!

2009-02-15 @ 18:13:22
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: Sara

Hahaha.. ja jisses! Vilken resa det var alltså.

Men tur att ni var med och att ni va såå himla bra med konfarna!



Ja HUR glad blev jag kanske ni undrar?

HUR glad som helst! Du/Ni är så himla söta att jag bara vill äta upp er..



Kram på dej!

Vilken fin blogg du har! :)

2009-02-22 @ 20:15:58
URL: http://saratsco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0