Imorrn kommer Eve

Imorrn kommer Eve!!!
Det är mer än ett halvår sedan jag såg henne senast. Shit. Men nu är hon så gott som på väg. Shit igen. Eve gick i min klass på högstadiet, men flyttade sen till Ulricehamn. Men vi har haft kontakt via brev och över msn. Och nu är hon på väg hit.

I vintras, typ första veckan i januari, var jag och Kajsa och hälsade på henne i några dagar. Det var helt sjukt kul! Kajsa kommer inte kunna vara med så mycket den här gången, eftersom hon är bortrest och jobbar, men när hon väl är med får vi se till att ha extra kul.

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra hela veckan... En dag ska vi gå på bio. En annan dag ska vi ha filmkväll. Vi ska in till stan minst en dag. Förmodligen fler. Blir det fint väder kanske vi åker och badar. Men sen då? Vad ska vi hitta på sen? Några förslag?

Här har vi ett bevis på det jag skrev i mitt andra inlägg, "Intryck", man kan hålla kontakten om man verkligen vill.Det gäller bara att båda parter vill det. Det är faktiskt inte svårt att skriva ett brev då och då. Jag är väldigt dålig på det dock, så det blir nog högst ett brev i månaden... Men ändå. Då blir det ju bara mer att skriva om när man väl skriver... Det där är en dålig ursäkt. Jag är helt enkelt dålig på att ta tag i saker.
Men imorrn kommer hon hit! Jag kommer kunna se henne och prata med henne samtidigt! Hur coolt som helst! Det var som sagt mer än ett halvår sedan vi sågs sist, ett halvår sedan jag pratade med henne face to face. Och nu är det dags igen.

Eve är den enda som verkligen kan skratta tills hon gråter åt något jag sagt. Det är skitkul, därför jobbar jag hårt för att få henne att skratta. Det är lika kul varje gång. Dessutom så får hon mej att skratta som ingen annan. Hur kul som hels. Skratt är något av det bästa som finns. Man mår aldrig så bra som när man skrattar.
Jag fullkomligt älskar att skratta. Jag kan sitta framför tv:n och skratta högt för mej själv om jag tittar på något roligt. Det är lite pinsamt, men sant. Min syster tycker att jag är lite knasig när jag gör det. Ibland sticker hon in huvudet i mitt rum när jag tittar på något roligt och bara skakar på huvudet. Då skrattar jag ännu mer.
Men något som jag tycker är ännu härligare än att skratta, är att få andra till att göra det. Det är underbart. Särskilt när de skrattar tills de gråter. För man är inte ledsen när man skrattar. Man kanske var ledsen innan, och man kanske blir det igen så fort man skrattat klart, men precis då, under själva skrattandet, är man glad. Kanske till och med lycklig vid vissa tillfällen.
Mer skratt åt folket.

Just nu lyssnar jag på "En apa som liknar dej".
Den som växer och blir stor, vet exakt var värken bor.
Om hon nångång tittat in, in under sitt skinn.
Det är du som väljer så var noga med ditt val.
Det är ändå du som väljer vem du är.


Jag är dina drömmar, jag är den som aldrig säger nej.
Jag är apan som liknar dig.
Jag är lyxvarianten, jag är färgen i filmen om ditt liv.
Jag är apan som liknar dig


Senare ska jag nog över till Linus. Han hade visst fått hem en ny film. "Date movie", tror jag. Så den ska vi se.
Imorrn kommer Eve.
Peace


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hälsa Eve från mig :')

2007-07-30 @ 17:53:23
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0